poniedziałek, 10 czerwca 2013

Moje kochane. Zawodziłam Was już tyle razy, że pewnie zawiodę i następny.
Blog zostaje oficjalnie zakończony.
Spytacie, dlaczego?
Otóż przeczytałam kilka onepartów innej autorki. I stwierdziłam, że jeżeli się za coś bierzemy, to trzeba umieć to robić. Ja niestety nie mam takiego talentu.
Co prawda mam kilka historii już napisanych. Jednak nie będę Was nimi truła.
Życzę Wam powodzenia na Waszych blogach
Kocham Was
mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie i spotkamy się gdzieś jeszcze :)
- kuna.

3 komentarze:

  1. Jeśli masz już napisane, opublikuj. Ja z chęcią przeczytam. Po co Twoja praca miałaby iść na marne? Piszesz naprawdę dobrze, nie rezygnuj tak łatwo :)
    Pozdrawiam, Anna.
    /releve-moi/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z moją poprzedniczką :-) Skoro masz w zapasie jeszcze kilka onepartów to nie widzę powodu dla którego miałabyś nie opublikować :-) Uwielbiam Twoje opowiadania, oneparty wszystko i proszę nie rezygnuj tak łatwo :-)
    Buźka;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty nie umiesz pisac to ja jestem swiety wikary. Kuna, wez mi tu nie opowiadaj bzdur! 90% ludzi chcialoby choc w polowie pisac tak jak ty. publikuj!

    OdpowiedzUsuń